Nieuws

Een resultaat van een mooie samenwerking

Kampen prominent in de havengids

Een resultaat van een mooie samenwerking

Gisteravond werd hij gepresenteerd: De Havengids Noord Nederland. Het resultaat van een mooie samenwerking tussen de jachthavens, de gemeente Kampen, Kampen Marketing en Richard Tennekes.  “Vorig jaar ontving ik de Havengids zelf in een haven. Beetje teleurgesteld omdat ik Kampen niet direct kon vinden in deze gids, terwijl we als Kampen een nautische Hanzestad zijn” zegt Hester Timmerman. Ze pleegde een telefoontje naar de uitgever en daarna de boel in werking om Kampen prominent in de gids te krijgen. En dat is gelukt! Wanneer je nu de Havengids in handen krijgt staat Kampen prominent op de voorkant met een foto van Richard Tennekes. In de gids, twee pagina’s met informatie over haar havens en over Kampen en omgeving. Er was veel en goed vooroverleg met vrijwel alle jachthaven en watersportverenigingen in de gemeente. De informatie per haven is vanaf nu compleet en overzichtelijk. De 6 havens die zich presenteren in de gids zijn: Berend Aalbers, Recreatiehaven de Buitenhaven, Jachthaven De Rietteachthaven De Riette, Het Koggeschip, Jachthaven IJssemuiden en Jachthaven ZC’37.
Lees verder

De Kamper Kogge vaart weer uit!

COLUMN: Nautisch Kampen #12

De Kamper Kogge vaart weer uit!

Nu het winterseizoen is afgelopen, is het voor onze Kogge weer hoog tijd om uit te varen. De bemanning staat te trappelen om het ruime sop te kiezen en zo Kampen op de kaart te zetten in heel Europa. Dat doen ze tijdens de eerste reis op een bijzondere wijze, die vorig jaar is ontstaan toen de Kogge koers zette naar de Hanzedagen in Rostock. Dit jaar is België de eerste bestemming ‘buitengaats’. Ons varende visitekaartje zal aanmeren in Oostende en Blankenberge. Vlaanderen dus, en daarmee voor toeristische organisaties in de Hanzesteden een interessante bestemming. In een samenwerkingsverband van 9 Hanzesteden aan het water zijn we namelijk al jaren bezig om onze steden te promoten in België (Vlaanderen) en Duitsland. Het gevolg is dat we in de afgelopen periode een toename zien van bezoekers uit deze landen. Die stijgende lijn houden we er graag in, en daar kan de Kogge ons een handje bij helpen. Om de kracht van de verleiding van de Kogge optimaal te benutten geven we de bemanning allerlei lokale producten mee. Natuurlijk ontbreken de onlangs in Kampen ontwikkelde Hanzeballetjes niet. Overigens is dit heerlijke snoepgoed ook op verschillende plekken in Kampen zelf verkrijgbaar. Leuk om te geven of te krijgen! Dat de eerste reis van de Kogge niet alleen in Kampen leeft, blijkt wel uit het feit dat ook andere Hanzesteden producten aan boord brengen om uit te delen onder de Vlaamse bevolking. Natuurlijk doen we er ook wat mooie brochures van de steden bij, zodat iedereen kan zien wat we te bieden hebben. Vind je het leuk om de Kogge uit te zwaaien? Houd dan onze social media in de gaten. Zodra de exacte datum bekend is, laten we het weten! Ben je Kamper ondernemer, en geef je graag jouw producten mee om als weggevertjes te dienen en zo jouw bedrijf bekend te maken bij onze Zuiderburen? Mail dan naar m.hogeboom@kampen.nl voor meer informatie. Ahoy!(De column Nautisch Kampen is een initiatief van Kampen Marketing en de Gemeente Kampen.)Foto: Gert Bultman
Lees verder

Binnenstad stelt arrangementen samen

23 mei Stadscafé over arrangementen

Binnenstad stelt arrangementen samen

Op donderdagavond 23 mei organiseren Kampen Marketing, gemeente Kampen, de OVK, Vastgoedtafel en de provincie Overijssel het vierde stadscafé van Kampen. Tijdens deze avond maken mensen die een goed idee hebben om de binnenstad van Kampen verder te versterken met toeristische arrangementen kans op een Stadscheque t.w.v. € 2.500,-. Iedereen mag ter plekke meedoen, bijzondere voorbereiding is niet nodig. InvesterenDe Gemeente Kampen en Provincie Overijssel gaan samen €3 ton investeren in de binnenstad. Hoe ze dat gaan doen, vertellen de Gedeputeerde van de Provincie Overijssel en wethouder Meijering tijdens het Stadscafé. Een van de manieren is, door het organiseren van nieuwe verbindingen tussen horeca, detailhandel en andere ondernemers. Daarom start het Stadscafé met een actieve workshop ‘arrangementen maken’.  WorkshopHet begint met samenwerken. En dus gaan de aanwezigen concreet aan de slag met twee vragen: Wat is een goed/succesvol arrangement? En hoe promoot je het arrangement? Het team met het beste plan komt in aanmerking voor een bijdrage van maximaal € 2.500,-. Een deskundige jury onder leiding van Thomas Klaphake (bestuurslid Kampen Marketing) bepaalt wie voor extra ondersteuning in aanmerking komt.  Iedereen welkomAlle mensen die mee willen brainstormen of op een andere manier betrokken zijn bij de binnenstad van Kampen zijn welkom vanaf 18.30 uur, de bijeenkomst start om 19.00 uur. Deelname is gratis, je kunt je  online aanmelden via www.stadscafekampen.nl. Deze editie van het Stadscafé Kampen wordt georganiseerd door Kampen Marketing op verzoek van de Stuurgroep Binnenstadsmanagement Kampen, waarin de Vastgoedtafel, Gemeente Kampen en OVK deelnemen.
Lees verder

Profileer je als Ambassadeur!

IVN Gastheer van het Landschap IJsseldelta

Profileer je als Ambassadeur!

In oktober en november 2019 organiseert IVN Overijssel samen met IJsseldelta Marketing de cursus ‘IVN Gastheer van het Landschap’ in de IJsseldelta. Ben jij horeca-, recreatie-, of agrarisch ondernemer in de regio en wil je meer weten over de prachtige omgeving waarin jij gastheer bent? Doe dan mee en meld je aan!De cursus bestaat uit drie bijeenkomsten, een veldexcursie en een terugkombijeenkomst. Na het volbrengen van de cursus mag je je als ondernemer profileren als Ambassadeur van de IJsseldelta/IVN Gastheer van het Landschap met een bijbehorend gevelbordje.In totaal is er plaats voor 20 cursisten wacht daarom niet te lang met aanmelden. Lees hier meer over de cursus en het aanmelden.
Lees verder

Er is geen ontsnappen aan...

COLUMN: Nautisch Kampen #11

Er is geen ontsnappen aan...

Wie Kampen bezoekt, denkt volgens ons helemaal niet aan ontsnappen. Wanneer je eenmaal de hartelijke sfeer en de leuke straatjes en terrasjes ontdekt hebt, dan wil je het liefst zo lang mogelijk blijven. Of is dat niet altijd zo? Er is een aantal plekken in Kampen waar ‘Ontsnappen’ centraal staat. Je raadt het al, we hebben het over escaperooms. Meervoud inderdaad, want in de binnenstad van Kampen zijn er maar liefst twee. In de nieuwe (maar toch ook oude) toren in de Oudestraat vind je een spannende escaperoom die je leidt naar de top, waar je beloond wordt met een prachtig uitzicht over de stad. Behalve deze escapetoren hebben we sinds kort ook een escapeschip! Door het oplossen van nautische raadsels en puzzels openen deuren naar verschillende ruimtes op het schip. De deelnemers leren onderweg over het werken met nautische instrumenten, het lezen van nautische kaarten en nog veel meer. Het schip stamt uit 1936 en is ingezet voor de haringvangst op de Noordzee. Tijdens de oorlog werd het door de Duitsers geconfisqueerd. Gelukkig slaagde de eigenaar erin zijn schip na de oorlog weer in bezit te krijgen. In de jaren ’60 werd het vissersschip omgebouwd tot zeilschip. In 2000 kocht Hans Hulsebos de Jannes van Campen, zoals het schip heet, en hij maakte er zijn paleisje van. Compleet met rustieke houtelementen uit schepen die op de Holland Amerikalijn voeren. In samenwerking met Erik Fien van Kamper Uitjes is in de afgelopen jaren het idee ontstaan om er een escapeschip van te maken. En deze droom is nu uitgekomen. Op de vraag aan Erik wat hij hier zo leuk aan vindt, antwoordt hij: ‘Je doet het voor de reacties. Bijvoorbeeld dat deze escaperoom zo origineel en anders is. En dat ze niet wisten dat Kampen zo mooi is. Dan voel ik mij trots.’ Vanuit de wijde omtrek komen de deelnemers naar het escapeschip. Via landelijke websites zoeken de spelers steeds weer nieuwe uitdagingen. Dat maakt dat deze activiteit bij uitstek zorgt voor meer bekendheid van Kampen als nautische Hanzestad. Wil je ook een keertje ontsnappen? Klik hier voor meer informatie over het escapeschip. Ahoy!(De column Nautisch Kampen is een initiatief van Kampen Marketing en de Gemeente Kampen.)
Lees verder

Op tweede paasdag!

Kampen Experience bij Reevediep Festival

Op tweede paasdag!

Bij het Reevediep Festival op Tweede Paasdag, maandag 22 april, is er van alles te beleven. Een van de attracties is de Kampen Experience. In een van de XL partytenten op het terrein heeft Kampen Marketing een lounge ingericht met onder meer Een virtuele Kampen ervaring met VR-brillen Gastheren en gastvrouwen die van alles weten over Kampen De nieuwste brochures en toeristische updates Het gloednieuwe magazine ‘Heerlijk wonen in Kampen’ Je bent van harte welkom op het festivalterrein tussen 10 uur in de ochtend en 16 uur ’s middags. Tijdens het Reevediep Festival krijgen inwoners van Kampen en omgeving de kans om de nieuw aangelegde hoogwatergeul in al zijn facetten te verkennen. Van 10.00 tot 16.00 uur kan iedereen op verkenningstocht en zijn er heel veel activiteiten. Een leuk uitje voor de hele familie. Kijk voor meer festivalinfo op www.ruimtevoorderivierijsseldelta.nl/nl/reevediepfestival/
Lees verder

Meld je aan!

Inspiratiesessie Hanzesteden

Meld je aan!

Benieuwd naar de eerste resultaten van de Hanzestedencampagne in 2019? En benieuwd naar de kansen voor u voor Euregio en Interreg? Hoe gaan we ná 2019 verder met de Hanzestedenlijn promotie?Deze uitnodiging is bedoeld voor alle geïnteresseerde ondernemers, marketeers, VVV medewerkers, overheden en andere belangstellenden. Stuur deze uitnodiging dan ook gerust door. Programma9.30 uur          Ontvangst met koffie en thee en een Elburger Heerlijkheid10.00 uur          Welkom en korte introductie Hanzestedenlijn door Sam Janssen, Visit Veluwe –  Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen. 10.05 uur          Stand van zaken (internationale) marktbewerking en voortzetting Hanzestedenlijn door Vera Doornhegge, Hanzesteden Marketing en Jacqueline Lijs, NBTC Holland Marketing10.20 uur          Kansen Euregio en Interreg project door Elizabeth Stoit  10.45 uur          Koffie break11.00 uur          Workshop Influencer marketing door een expert op dit gebied! Leer meer over de ins- en outs van Influencer marketing.  12.30 uur          Lunch en nog even napraten met elkaar.Locatie:ZandverhalenJ.P. Broekhovenstraat 9-11 8081 HB Elburgwww.zandverhalen.nl
Lees verder

Nautisch wandelen

COLUMN: Nautisch Kampen #10

Nautisch wandelen

Dat je in Kampen je ogen uitkijkt, wanneer je er simpelweg doorheen wandelt, dat zullen velen beamen. Maar wist je dat er zelfs een speciale app is ontwikkeld, met wandelroutes? In de Kampen Stadsgids app vind je diverse wandelingen langs mooie plekjes en je krijgt er meteen interessante informatie bij, waardoor je onze Hartelijke Hanzestad nog beter leert kennen. Regelmatig worden er wandelingen toegevoegd en nu is de nautische wandeling aan de beurt. Voordat we deze nieuwe loot aan de stam definitief in de app zetten, moet hij wel helemaal op-en-top zijn. Daarom organiseert Kampen Marketing een gezellige proefwandeling, compleet met hapje en drankje na afloop, waaraan je gratis deel kunt nemen.De wandeling leidt je langs allerlei plekken die een nautisch tintje hebben. Of je nu inwoner van Kampen bent of niet, iedereen is welkom. Wie weet leer je nog iets over je stad, dat je nog niet wist! We vragen wel van je dat je tips en verbeterpunten noteert, zodat we de wandeling nog leuker en beter kunnen maken.   Op woensdag 10 april tussen 15.30 en 16.00 uur worden de deelnemers bij de balie van de Tourist Info in de Stadskazerne verwelkomd. Neem je smartphone mee waarop je vooraf de Kampen Stadsgids app geïnstalleerd hebt. Je kunt hem vinden via de app store op je telefoon. Omdat we het erg op prijs stellen dat je meehelpt, zorgen we na de wandeling voor een lekker drankje en bitterballen bij ’t Kroegje. Tijdens de borrel worden alle punten verzameld, zodat Kampen Marketing daarna de wandeling kan perfectioneren. Wil je samen met ons zorgen dat nog meer mensen straks Nautisch Kampen kunnen ervaren? En heb je wel zin in een gezellige middag? Geef je dan hier op. Tot woensdag! Ahoy!(De column Nautisch Kampen is een initiatief van Kampen Marketing en de Gemeente Kampen.)
Lees verder

Nautisch slapen zonder kapsones

COLUMN: Nautisch Kampen #9

Nautisch slapen zonder kapsones

In Kampen zijn er legio overnachtingsmogelijkheden. In de binnenstad kun je overnachten in één van de vier hotels die gevestigd zijn in mooie historische panden. Of je kiest voor een bed & breakfast, waarvan er een aantal te vinden is in het stadscentrum en elders in de gemeente. Er zijn geen standaard hotelketens in Kampen, maar kleinschalige verblijfsaccommodaties waar service en gastvrijheid vanzelfsprekend is.   Vandaag nemen we zo’n bed & breakfast onder de loep. Waarom? Omdat er iets te vieren valt! Precies een jaar geleden liet eigenaresse Xandra Ockers haar droom uitkomen. De nautische winkel De Juttershoek onderging een metamorfose en de gelijknamige nautische bed & breakfast was een feit. Wat er nu precies zo nautisch aan is? Om te beginnen hebben de drie kamers nautische namen. Je kunt je hoofd op het kussen leggen in de Boeier, Klipper en Schoener. Het zijn alle drie comfortabele tweepersoonskamers met een eigen badkamer. Jarenlang heeft Xandra gevaren en mensen kennis laten maken met de zeilvaart op tjalken, schoeners en klippers. Het is dus geen verrassing dat zij ook voor de inrichting van de kamers heeft gekozen voor het nautische thema. De slogan van De Juttershoek is: “Voor gasten zonder kapsones”. Het typeert de persoonlijkheid van Xandra. Zelf zegt ze erover: "Ik kijk ernaar uit om je gastvrij te ontvangen, en kan je veel over de stad en mijn reizen vertellen. Ik ben ook benieuwd naar jouw verhalen."  Een verblijf met een persoonlijke touch, die helemaal strookt met de slogan van Kampen ‘Hartelijke Hanzestad aan het Water’.De Juttershoek is gelegen in het historische stadshart van Hanzestad Kampen. Je uitzicht is de Koornmarkt, het muntplein en de gotische kruisbasiliek de Bovenkerk. Van daaruit loop je zo de Oudestraat in, de winkelpromenade van Kampen. Parallel hieraan loopt aan de ene kant het stadspark en aan de andere kant de IJsselkade. Kortom, de Juttershoek is het ideale startpunt om Kampen verder te ontdekken.   Wil je een keertje overnachten in De Juttershoek. Klik dan hier. Een overzicht van alle overnachtingsmogelijkheden in Kampen vind je hier. Ahoy!(De column Nautisch Kampen is een initiatief van Kampen Marketing en de Gemeente Kampen.)Foto:  De Juttershoek
Lees verder

Van Hanzecamperroute tot Hanzebrood

Aan de slag om de Duits-Nederlandse Hanze te laten beleven

Van Hanzecamperroute tot Hanzebrood

Veertien Hanzesteden in de Duits-Nederlandse grensregio hebben woensdag 27 maart jl. in Doesburg symbolisch hun steentje bijgedragen aan het project ‘Grensoverschrijdende Samenwerking: Hanzesteden – toen en nu’. De komende drie jaar gaan zij samenwerken om de Hanzehistorie letterlijk te laten herleven met Augmented Reality. Ook ondernemers krijgen de kans om Hanzeproducten of –arrangementen te ontwikkelen en zo bij te dragen aan meer Hanzebeleving in en rondom de steden. Internationale Hanzefietsroute en virtueel de Hanzehistorie belevenIn een prachtig middeleeuws pand in Hanzestad Doesburg werd afgelopen woensdag met veel enthousiasme symbolisch het startschot gegeven voor het driejarige Interreg (EU) project: Grensoverschrijdende Samenwerking: Hanzesteden – toen en nu. De aanwezige bestuurders van de steden, provincies en regio’s zijn trots op hun prachtige steden en vinden dat het tijd wordt om dat nog meer uit te dragen. Ook gedeputeerde Bea Schouten van provincie Gelderland is zichtbaar trots: ‘Het zijn prachtige historische steden die in de Middeleeuwen veel macht hadden en dat terwijl Amsterdam destijds nog maar een klein dorpje was. Het is geweldig dat we die historie met dit project nu meer zichtbaar kunnen maken in de Duits-Nederlandse grensregio. Dat historische Hanzedecor is essentieel om de Hanzebeleving te voelen en ervaren'.   Van Hanzecamperroute tot HanzebroodOm de combinatie van een bezoek aan een Hanzestad en het omliggende gebied te versterken, wordt onder meer een grensoverschrijdende Camperroute ontwikkeld langs de 14 steden. Deze verbindt de Hanzesteden in Nederland met die aan de Rijn in Duitsland. Deze route kan gecombineerd worden met een ander onderdeel van het project: de Internationale Hanzefietsroute. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de bestaande knooppuntnummers aan beide zijden van de grens. Aan de fietsroute, in de steden en het achterland, wordt door middel van Augmented Reality de oude Hanzehistorie in verhalen toegevoegd. Via een app of vensters in de stad kan men dan virtueel terug in de tijd reizen. Hoe leuk is dat! Het project biedt daarbij kansen voor innovatie aan ondernemers (accommodaties, horeca en andere toeristische bedrijven) om nieuwe Hanzeproducten te ontwikkelen. De eerste ondernemers zijn al aan de slag gegaan en hebben in Doesburg een Hanzebrood ontwikkeld waarin de specerijen uit de Middeleeuwen terugkomen. ‘Een prachtige kans om onze rijke Hanzehandelshistorie te verbinden met vernieuwende handel anno nu. Door een forse inzet op productontwikkeling, wordt de Hanzegeschiedenis beleefbaar gemaakt.’, zegt Hanneline Oosting-Adriaansens, Adjunct Directeur van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, leadpartner van het nieuwe project.   Interreg programma Deutschland-NederlandHet project ‘Grensoverschrijdende samenwerking: Hanzesteden – toen en nu’ wordt in het kader van het INTERREG-programma Deutschland-Nederland uitgevoerd en financieel ondersteund door de Europese Unie, het MWIDE NRW en de provincies Gelderland en Overijssel. Draagvlak voor het project is een netwerk bestaande uit regionale (toeristische) organisaties, de lokale VVV-kantoren, de gemeenten en een cluster van (toeristische) bedrijven langs de route. Daarnaast participeren NBTC Holland Marketing, Erfgoed Gelderland en Radboud Universiteit in het project.
Lees verder

Dus toch echt geen 1 april grap...

Winnaar Miss Kampen Verkiezing: Ester7

Dus toch echt geen 1 april grap...

Ester 7 uitgeroepen tot Miss Kampen 2019 Op 1 april is Ester 7 uit Mastenbroek door de burgemeester van Kampen onder grote belangstelling uitgeroepen tot Miss Kampen 2019. Veneriete Danno Ida 108 won de publieksprijs. De missverkiezing is georganiseerd door Kampen Marketing om de lancering van de nieuwe website www.visitkampen.nl te vieren. Het was tevens de officiële aftrap voor de campagne ‘IJsseldelta Boert Bewust’.   Winnaressen De juryprijs werd uitgereikt aan Ester 7 die meeliep in de cow walk op 1 april in de binnenstad van Kampen. Vlogger Irma Knol, TV-persoonlijkheid Hans Klopper, binnenstadsondernemer Fré Helleman en burgemeester Bort Koelewijn bepaalden op een aantal specifieke inhoudelijke beoordelingscriteria de uiteindelijke winnares van de hoofdprijs. De volgende elementen gaven hierbij de doorslag: motivatie (10%), passendheid bij identiteit en merkwaarden van Kampen (DNA, 20%), hartelijk karakter (30%) en uitstraling (40%). Daarnaast werd aan de populairste koe ook een publieksprijs uitgereikt. Deze eer werd gegund aan Veneriete Danno Ida 108, afkomstig van het Kampereiland.   Stadsboeren Eeuwenlang was het een vertrouwd straatbeeld in Kampen: uit de voordeur van een willekeurige stadswoning kon ineens een kruiwagen met mest, een koe of een paard tevoorschijn komen. Achter deze deuren huisden de stadsboeren van Kampen. De stads- of koeboeren waren het meest zichtbare bewijs van de innige band tussen Kampen en het groene ommeland, de IJsseldelta. Tijdens de koeienparade waren de koeien weer even terug in de stad, een bijzonder spektakel! IJsseldelta Boert Bewust De winnende koeien zijn allebei afkomstig van boerenbedrijven die zijn aangesloten bij IJsseldelta Boert Bewust. Een nieuw samenwerkingsverband in de IJsseldelta dat zich inzet voor verbinding tussen boeren en tuinders en de samenleving. Door actief op zoek te gaan naar contact ontstaat er een goede dialoog, wederzijds respect en meer betrokkenheid van consumenten bij hun voedsel. IJsseldelta Boert Bewust bevindt zich nu nog in de opstartfase maar zal de komende jaren actief van zich laten horen door het organiseren van leuke en leerzame activiteiten voor alle inwoners van de IJsseldelta. Meer informatie over Boert Bewust: www.boertbewust.nl
Lees verder

Echt niet

Verkiezing Miss Kampen is ECHT geen 1 april grap

Echt niet

Op Facebook en andere sociale media wordt massaal gereageerd op de aankondiging dat in Kampen op 1 april om 16.00 uur een miss Kampen verkiezing wordt gehouden. De meeste mensen denken dat het een grap is, maar volgens citymarketeer Roeland Tameling is er geen woord van gelogen. Op 1 april strijden 12 echte koeien in de binnenstad van Kampen om de titel ‘Miss Kampen 2019’. Ze krijgen een beoordeling door Irma Knol (de moeder van vlogger Enzo Knol), Hans Klopper (bekend van ‘Bommetje!’), Fré Helleman (voorzitter OVK) en burgemeester Bort Koelewijn. De burgemeester heeft iedereen via YouTube uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. De video staat online op https://lnkd.in/dMdwGBR.Vergunning Tameling is stellig: “Een grapje is leuk, maar wat wij in Kampen beweren maken we ook waar. Daarin onderscheiden we ons juist van anderen. Dit is misschien wel de eerste 1 april grap die daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Want wat is er nou leuker dan een 1 april grap die WEL waar blijkt te zijn? Bovendien mag ik niet liegen van mijn moeder. De burgemeester mag ook niet liegen. En onze evenementencoördinator Atie Edink heeft niet voor niets gezorgd voor een betrouwbare evenementenvergunning.” Alle informatie over het evenement staat op www.misskampen.nl en is volgens de citymarketeer 100% betrouwbaar.Deelneemsters Inmiddels zijn er door boeren uit de regio al 12 koeien aangemeld die meedingen naar de eretitel ‘Miss Kampen 2019’. Iedereen die 1 april van de partij is, mag mee kiezen welke koe de publieksprijs moet winnen. Het startpunt van de koeienparade is op het Van Heutzplein, waar de deelneemsters exact om 16.00 uur starten richting De Plantage.Paard en wagen Diverse ondernemers in de binnenstad spelen inmiddels al in op het evenement. Zo biedt biologische dynamische natuurvoedingswinkel Rasta Rasta tussen 14 en 17 uur alle bezoekers een rondje door de binnenstad met paard en wagen aan. 1 april is namelijk ook de datum waarop Carmen Piters start als bazin van de winkel. Daarnaast wordt door de initiatiefnemers van ‘IJsseldelta boert bewust’ kaas en informatie uitgedeeld aan het publiek op de Plantage, waar de verkiezing plaats zal vinden.
Lees verder

Privacy statement

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Marketing. Kampen Marketing is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media