Benieuwd naar de eerste resultaten van de Hanzestedencampagne in 2018?
En wat zijn de plannen voor de promotie van de Hanzesteden in Duitsland en Vlaanderen in 2019?
Hoe gaan we na 2019 verder met de Hanzestedenlijn promotie?

We vertellen u er graag meer over tijdens de Inspiratiesessie Hanzesteden op 16 oktober in Harderwijk!

Deze uitnodiging is bedoeld voor alle geïnteresseerde ondernemers, marketeers, VVV medewerkers, overheden en andere belangstellenden.

Programma
13.30 uur
Ontvangst met koffie en thee en een Harderwijker Heerlijkheid
14.00 uur
Welkom en korte introductie Hanzestedenlijn door Bastiaan Overeem, Visit Veluwe – RBT KAN
14.05 uur
Terugblik 2018 internationale marktbewerking door Elizabeth Stoit, Hanzesteden Marketing
14.20 uur
Presentatie plan 2019 door Veerle Hellemans, NBTC België en Natalie Polozeck, NBTC Duitsland. Toelichting participatiemogelijkheden marketingactiviteiten
15.00 uur
Koffie break
15.20 uur
Inleiding voortzetting Hanzestedenlijn na 2019 door Jacqueline Lijs, NBTC Holland Marketing
15.30 uur
Brainstorm: Hoe maken we van de Hanzesteden de ultieme bestemming voor een weekend weg voor de komende 10 jaren! Natuurlijk heeft u daar ideeën over...

Kunnen we bestaande evenementen verder doorontwikkelen? Hebben we nieuwe trekkers van formaat nodig? Een nieuw museum?? Een Hanzeattractiepark? Een Hanze experience? We horen het graag van u op 16 oktober!

16.45 uur
Terugkoppeling vanuit de groepen
17.00 uur
Nog even napraten met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje

Locatie:
Hotel Baars
Smeepoortstraat 52
3841 EJ Harderwijk
www.hotelbaars.nl


Meld je aan via:
https://mailchi.mp/hanzestedenmarketing/inspiratiesessie?utm_source=Hanzesteden+Zakelijk&utm_campaign=b6f8c77aa6-EMAIL_CAMPAIGN_2018_10_01_10_33&utm_medium=email&utm_term=0_4d99516079-b6f8c77aa6-151870385&mc_cid=b6f8c77aa6&mc_eid=9f112f09a6